Inzertszöveg:
Munkatársak: Kiss I. György, Borsodi Ervin, U. Szabó Árpád, Hollósy Tiborné, Szűcs Péter, Kéri István, Csőke József, Kátai Róbert. Szerkesztette: Gorbói Tamás
Elhangzó szöveg:
Ám csodák nincsenek. De még autópályák sem nagyon. Ámbár Répássy Attila, az Autópálya Főmérnökség igazgatója merész tervekről beszél. [Répássy Attila]: "Amit én szeretnék látni, az az, hogy a ma már megkezdett vonalakban, az M7-es autópálya, az M1-es autópálya, az M5-ös autópálya és az M3-as vonatkozásában a lehető leghamarabb el kellene érnünk az országhatárt, és hogyha az ország gazdasági helyeztét tekintem, akkor a következő időszakban, egy középtávon is, a hálózat ilyen értelmű bővítésére a költségvetésből a szükséges összegekre nem számíthatunk." Mi hát a megoldás? Az illetékes Kálnoki Kis Sándor államtitkár-helyettes [Kálnoki Kis Sándor]: "A tervezés során rádöbbentünk arra, és kialakult az a vélemény, hogy a magyar aut, hogy a magyar úthálózat fejlesztésére szükséges pénzösszegek nagyon szűkösen biztosíthatók az útalapból, de semmiképpen sem biztosíthatók arra 4-500 km-es programból, melyet a következő 5-10 évben meg kell valósítani. Éppen ezért egyetlen megoldásként látszik, hogy a koncessziós megoldást válasszuk. Természetesen megvan a lehetőség arra, hogy jöjjön a külföldi tőke. Hozzátenném, hogy az érdeklődés megvan, remélem, hogy június folyamán, június végéig az első koncesszióban, koncessziós formában kiírt nemzetközi tenderről is beszélhetünk."
Kivonatos leírás:
Kapcsolódó témák:
-
Szakmai címkék:
-
Kapcsolódó helyek:
-
Nyelv:magyar
Kiadó:Budapest Filmstúdió
Azonosító:MFH_1991_13-03